hans halveert

Hans halveert (Boek)

★★★★ | 17,50 euro | Auteurs: Ralph Moorman, Hans van der Beek | Levertijd: 1 dag

  • Makkelijke recepten en waardevolle inzichten voor de luie mens.
  • Gebaseerd op de populaire column in Het Parool.
  • Auteur van twee bestsellers: De hormoonfactor en Het hormoonbalansdieet.
Direct bestellen

Beschouw je een wandeling van je bank naar je koelkast al als een prestatie van Olympisch niveau? Maak kennis met lotgenoot Hans van der Beek. Een dikke, kettingrokende, bewegingsloze mid-veertiger met een grote dorst. In dit boek zet hij, onder begeleiding van Ralph Moorman, stappen naar een gezonder leven.

Specificaties

  • Auteurs: Ralph Moorman, Hans van der Beek
  • Uitgeverij: Nijgh & Van Ditmar
  • Taal: Nederlands
  • Aantal pagina’s: 159 pagina’s
  • Afmetingen: 14x240x170 mm
  • Gewicht: 302 gram
  • Verschijningsdatum: april 2014
  • Druk: 1e druk
  • ISBN10: 9038898525
  • ISBN13: 9789038898520

Omschrijving

De meeste mannen houden zich niet bewust bezig met hun gezondheid. De wil of kennis ontbreekt hen simpelweg. Het buikje kan best minder, maar ach. Ralph Moorman wil met dit boek deze mannen wakker schudden. En kritischer naar zichzelf laten kijken. Met Hans als ‘lijdend voorwerp’.

Hans van der Beek is een dikke, kettingrokende, bewegingsloze mid-veertiger met een grote dorst, die in dit boek helemaal op de gezonde toer gaat. Gezondheidscoach Ralph Moorman neemt hem aan het handje naar een gezond en wat langer leven.

Hans vertelt over de geschiedenis van zijn buik en zijn worsteling gezond te leven, en Ralph grijpt voortdurend in met tips en vriendelijke, soms ook strenge woorden. Dit dieetboek-light is gebaseerd op de populaire column in Het Parool, en gaat verder met tips, recepten voor de luie man en achtergrondinformatie over bewuster leven en blijvende gedragsverandering.

Dit gebeurt niet in de vorm van opdrachten, maar in de vorm van inzichten. Afslanken is niet het doel, maar het gevolg. Bewustwording, daar gaat het hier om. Door bewuster te kijken naar wat je in je mond stopt en de hoeveelheid lichaamsbeweging die je pakt op een dag, bijvoorbeeld.

En belangrijk is ook: het weten waarom je wilt veranderen en dat alleen realistische langetermijnstappen voor blijvend resultaat kunnen zorgen. Daarmee is dit boek ook uitermate geschikt voor mensen die niet geloven in diëten.